söndag 11 april 2010


Idag är det inte alls lika kul väder.. vi har varit ute ett par timmar iafl, jag rensade lite ogräs, sittandes på rumpan, inte det smidigaste, haha! Men det blåser flör kallt.. så jag håller mig inne nu. B håller fortfarande på i förrådet, vi rensar och ska fota o sälja grejjer på blocket tänkte vi. Har samlat på oss en massa o det vi inte får sålt "hottar" vi ! :) Jag håller själv på med tvätten, förundras över hur mycket tvätt vi samlar på oss, bara B o jag, helt otroligt! Har köpt Via Sensitive så jag ska börja tvätta lillens kläder snart o lägga in i garderober .. o sängkläder.. o allt man har samlat på sig! Vad vi längtar efter vår lille knodd.

Det var så mysigt imorse, han sparkade som bara den och så lugna han sig lite, så puffa jag lite på magen där han låg och så sparkade han, och jag puffade, och han sparkade.. fick vi pratat lite :D ÄLSKAR DIG så mycket redan fina lilla liv.
Igår pratade vi lite namn, vi har ett som vi haft från början men igår kom jag på ännu ett som Martin också gillade jättemycket, så nu får vi se, är ju bra o har nårra.. men änsålänge 2 stycken namn som känns riktigt bra! Men det håller vi för oss själva, något "hemligt" får vi ju ha :) Nää nu ska jag fortsätta här..
Hoppas ni mår bra allesammans!!

2 kommentarer:

Annika sa...

Satt o läste om dej nu... o kände lyckan! Läste ju även tillbaka i tiden om man säger så (för ja läste ditt namn så jag började undra).
Kände verkligen lyckan över att du fått chansen igen, och tagit den! Önskar dej all lycka till som går tjejen! :)

Annika sa...

Oj... ja... är det så att du vill kika förbi mitt, så gör de... kommenterade med googlekontot och där finns inte min blogg reggad :D