måndag 19 april 2010


Om typ 1 månad o två veckor fyller jag år :) Jag har redan önskat mig en present av min fina man ! Hih.. en make-up session hos MakeUp Store o så får man ju smink på köpet, eller vad man ska säga. Josse fick blandannat det av oss i helgen och jag blev så himla sugen på det själv, så igår sa jag till B att jag önskade mig det av honom.
Diskussionen slutade med att jag själv ska ringa o beställa tid, haha.. det är läskigt att ringa till sådana ställen, med smink o sånt ju ;)

Glömde förresten berätta innan att jag nu gått upp 6 kilo sen inskrivningen .. hihi.. FÖrsta gången NÅGONSIN som man blir lite glad för lite uppgång.. haha! Aja, sen blir det banting när lillen är ute :)
Nä nu ska jag mysa med valpen, snart kommer väl B också hem från träningen, saknar honom så mycket idag!!

5 kommentarer:

Aliana sa...

Säg till när det är dax så kan vi göra det tillsammans :P Om du vill :)

Leeii sa...

Ja klart jag vill!! :D D D Blir i juni då kring min dag, förmodligen den 5 juni, så man kan vara fin till kvällen :)

Kajsa sa...

Vad önskar du dig mer än tigermuffins av mig då? ;)

Leeii sa...

Kajsa: Oj va svårt :) Får jag ta mig en funderare? Jag blir iofs glad om vi bara kan hitta en kväll som ni alla kan komma :) SKa kanske kolla upp ett datum redan nu o boka er :) hihi..

Pass4Sure sa...

your photos is very beautiful and awesome and your blog is fantastic. thanks for sharing this blog post.