torsdag 7 augusti 2008

ART MANO


Kan ju glatt berätta att vi fick fixat en ny fräsch skyltning idag! Både på gatuprataren och i fönsterna, ska försöka komma ihåg o ta bilder. Och just nu har vi erbjudande på WELLA color schampo & balsam, titta in vetja! :) Idag har vi slitit som vargar, trodde jag var super trött när jag kröp ner vid halv tolv men John Blund infann sig aldrig, så jag orkade inte ligga vända o vrida mej, gav upp och satte mej här en stund ist. Tänkte att jag skulle skriva ut erbjudande och lite öppet hus stuff men ofcööörse så klyddar skrivaren och jag väcker inte stackars B som ska upp klockan 05:45 för det. Får pilla med det imorron. Får väl surfa lite o sen se om jag kan lyckas bli tröttare. Nu förstår jag det dom "äldre" pratar om, med sömnsvårighet osv, denna veckan har varit helt sanslös, jag tar en hel evighet på mig att somna! Typ (utan att överdriva) 2 timmar, o när klockan sen ringer på morronen är jag helt färdig. Gruff.

Haha, börjar bli värsta kärringen, vad är sen liksom, rädd att falla trosor med inbyggda skenor?Hell no! Imorron ska jag vara värsta porriga tonåringen..

Yeah right. Den som lever får se...

Inga kommentarer: