onsdag 6 augusti 2008

We were born going faster than the speed of light!


..så mycket man längtar till..

Jag längtar efter senhösten, då ska jag slänga i en omgång extensions. Då, ska mitt hår ha växt det lilla extra jag tycker det behöver. Då ska jag ha en blond hårförlängning :D Nu har jag ju mitt ljusa fina hår! Jag längtar efter en resa med vännerna.. man kan hålla på hur länge som helst. Iaf, jag har städat o nu har B kommit hem så han går en runda med dammsugaren. Bara maten som ska fixas. Imorron är det full rulle på salongen, M kommer också o ska bli färgad , alltid skoj. Idag fick vi ut "gatuprataren" så fort man säger det så ska ALLA dra något dåligt skämt om det, oooh. Men kära ni, en gatupratare är ju en skylt på "fötter" som man sätter utanför salongen. Jag o Aleksandra klippte o klistrade hela morgonen o sen fick vi ut den, ful som stryk, får göra en data gjord ist, haha :D Nej, söt blev den! DROP IN! Men seriöst, en data gjord måste vi göra. Nu ska jag börja på maten!

Inga kommentarer: