fredag 8 augusti 2008

I lööve you, Mr Andersson, and thank you for the music :D


My my my, nu är jag sååå corny, men jag har alltid varit en GEEK det vet ni ju. Sitter o lyssnar på soundtracket till MAMMA MIA! filmen, ja, jag älskade den! Haha, är ni verkligen förvånade.. Dessutom är det en trip down memory lane. Jag och en vän från tidiga barnår lyssnade mycket på ABBA o mamma var ju, ja, galen i ABBA musik :)
Idag är det iafl lördag. Vi är lediga idag, men B körde o köpte bullar halv åtta så den dess har vi varit uppe, skönt. Nu är klockan 08:54 och snart ska B iväg på bandy, jag ska ner på salongen o hämta diverse grejjer. Igår blev lugnt o skönt, var inte hemma från jobb förrän typ 20:00 så blev film mys och tidig säng, helt slut efter sena kvällar nästan hela veckan på jobb. Nej, nu kallar duschen.

Inga kommentarer: