måndag 10 november 2008


Alltså. Jag har gått här o fotat i eftermiddes för jag skulle bjuda på massa bilder tänkte jag, men eftersom min fina digikamera är long gone så tog jag min mobil kamera o den har var super shysst att fota med innan men den har blivit så himla suddig o konstig sen jag fick uppdaterat mjukvaran i telefonen, så besviken ! Iafl. Så tyvärr får ni vänta på lägenhetsbilder till efter jul nån gång :( Jag har nämligen önskat mig denna pärla i julklapp av mina föräldrar, så hoppas hoppas! ÄLSKAR ATT FOTA ! ! ! Nu sitter jag i princip o väntar ut tiden, ska nämligen tvätta kl 18:00-22-00. Tråkigt är det men skönt när det är gjort. Älskling är på telia I-Phone utbildning, vi drömmer om att han ska få en I-Phone när utbildningen är avslutad, men det kan vi ju bara glömma, haha.. :D Aja, man kan väl få drömma.
Förresten, har kanske glömt säga att vi såg den nya Bond filmen, Quantom of Solace på bio i torsdes, den var superbra. Nu har mina barn fått mat (kisarna) så nu är dom extra kelna, lika bra att passa på. :) Hejsålänge.

Inga kommentarer: