söndag 2 november 2008

fina vovvar.. :)


Det blev ingen fest för oss igår men det gör ingenting. Vi hade en super mysig kväll.. o det behövde jag. Så igår eftermiddag/kväll tog vi hundarna med oss och gick en jättelång runda och det är skönt, är man lite deppig så finns det inget som piggar upp mer än en skön promenad, ja det låter kanske corny men det är fan sant. Knäppte denna bilden när vi hade vänt nere vid hamnen, det var så vackert med solnedgången, vilket såklart inte syns på denna darriga mobil-bild men tanken är god iaf :) Har för övrigt gjort av med min DIGITALKAMERA hur f-n man nu kan göra det ?! Den måste ha blivit stulen eller nått ;´( Jäkligt ledsamt är det iafl och har verkligen inte råd att köpa en ny, älskar att ta foto o saknar verkligen min kamera. Får kanske önska mig en av min familj i julklapp? Vad gjorde vi mer igår, tja, vi såg film o la oss ganska sent, dom visade massa skräckisar på tv ju ! Idag har varit en lugn dag, det är söndag , B är på bandy match nu och jag har precis tagit en lång varm dusch, peelat mig ordentligt ( hur skönt är inte det ?) Nu ska jag laga mat o sen ha en lugn kväll.. o tänka som mamma brukar säga till mig " Så är det bara Linda, du kan inte göra mer än ditt bästa och gör du iafl det så kan du aldrig ångra att du borde gjort mer" Hejhopp.

Inga kommentarer: