måndag 3 november 2008


Nu kommer ni garanterat inte hålla med mig , men killen till höger (David Walliams) är sååå fin ! Det är nog för att jag tycker han är sjukt rolig ! Detta är ju dom två männen som gör Little Britain, Matt Lucas och David Walliams :) Sjuuuukt roligt är det! Får mig att må så bra..Martin tröttnar på mig som lätt kan se 5 avsnitt på raken !Aja, nog om det ! Idag var en extremt lugn dag på jobb, men men, så är det vissa dagar o särskilt måndagar känns jätte sega ! Iafl, har precis suttit o sett på några avsnitt av ovanstående och nu ser min älskling på hockey kväll och jag sitter här o myslyssnar på Eva Cassidy. För övrigt så dog min telefon idag så jag ber om ursäkt till alla som febrilt försökt nå mig ( jimmy o mamma :) men den sa tack o adjö i förmiddags. Den är så kass! Blir tokig! O till er som undrar, ja, jag mår bättre nu. Solen skiner igen...

Inga kommentarer: