lördag 8 november 2008



Jaha, nu kommer ni tro att vi är sjuka. Men det är vi inte. Fast vi har sett 4 filmer idag, tror det är lördagsrekordet. Slapp-lördag! Älska! Doom, Tropic Thunder ( I LOVE JACK BLACK!) Hellboy 2 och sist Futurama Benders Game. Sistnämnda sööög rejält.. o även den första men dom två emellan var bra ! Imorron är det papis dag, vi ska få gåsamiddag fast med kalkon.. :) Mamma gör det så jäääkla gott, japp, jag längtar ! Efter maaaat ! Hahaha.. O sen äpplekaka ofcörse. Idag sov vi till tio, damn va skönt det var, sen åkte jag o Jimmy till stan, handla till papi, o så gick vi inom hemtex, dom hade lite rea, köpte två par julgardiner och en ljusgran fast inte gran, alltså.. Jaja, får fota den. Iafl gardinen ni ser köpte jag, i svart o vit, super söta ! Dom svarta ska jag ha i köket tänkte jag. Näe, nu ska jag kramas med min älskling o sen sova, helt färdig ! :)

Inga kommentarer: