söndag 16 november 2008


Älskling.

Jag vet att jag inte alltid är den bästa, jag vet att jag skäller och gnäller, tjatar på dig och förbannar dig. Jag vet att jag inte alltid visar min bästa sida och kan vara dum och elak.
Men du ska veta att du är det bästa i mitt liv, du tar tag i mig får mig att vilja leva ett bättre liv. Du fångar mig om jag trillar, du säger till mig att jag är det vackraste du vet, att du älskar mig fast jag skäller, gnäller , tjatar och förbannar. Du får mig att orka komma igenom allt jobbigt, du får mig att älska allt det goda. Du gör mig till den jag är , du gör mig till en bättre människa .

TACK FÖR 6 fina underbara år.
2002-11-16..

I love you more than sunshine :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling! Du är underbar! Älskar att leva med dig! Du är mitt allt! Puss