måndag 1 juni 2009


Denna dagen flög iväg snabbt.. känns som dagarna gör det nu ! Träffade Mel idag, vi satt ute i morse och fikade, det var varmt jätte tidigt idag ju, är det lika fint imorron drar jag nog på mig sol o bad kläder o spenderar dagen i solen hos mina föräldrar med vovvarna. Alla jobbar ju, tråkigt, är ledig imorgon också, fyller ju 25 ! :) Sen på kvällen ska vi ut o äta , var vet jag inte än, får se på vilket humör man är imorgon ! Haha.. o på onsdag är det jobb som vanligt och sen bio på kvällen, TERMINATOR ! Wee.. älskar ju Christian Bale även om han är "crazy" ! Nä nu ska jag gå och duscha, ha en skön kväll allesammans !

1 kommentar:

Jessica sa...

Tack så mycket!! Ja jag kan fortfarande inte sluta titta på honom haha! tycker vi får ta en fika snart!!!! ojojoj 25 år i morgon!!!! det é stort!!!! fira ordentligt!!!!!! en annan låg hemma med foglossning när jag blev 25 haha!