söndag 7 juni 2009

HR3A 2003 !!!!

Såhär i student tider vänner.. jag hittade min studentmössa.. och läste alla hälsningar i den, jag blev tårögd. Vänner som jag hade då.. ni var helt fantastiska! Vår klass hade sån fin sammanhållning i alla år, och jag är så glad att jag fick lära känna er och att ni var en sån stor del av mitt liv. Ni är bäst..
Här kommer några fina hälsningar från min mössa:
"Linda älskling! Saknar dig så! Rasmus D. Ps Vi är bäst! "
"Du é min ängel o älskar dig verkligen! Puss Alex"
"Kommer sakna dig mega mycket. Vi måste hålla kontakten, puss Anna!!"
"Inget kan ersätta dessa åren. Leif"
"Kommer att sakna ditt leende. Martin"
"Du vet att du alltid kommer vara en ängel i mina ögon. Chylan"
"Kommer sakna dig min lilla mjukis =) Lycka till i framtiden. Älskar dig o det vet du. Puss Liddi"
"Kommer sakna dig och dina skämt. Kram NICKLAS."
"Tack för denna tiden, Jenny."
"Haj haj. Ralle"
"Naw mitt lilla smultronpäron! Du e super! /Slyna"
"Ha det super sötnos o lycka till / Simon"
"Fortsätt vara precis som du är. Lycka till / Peter"



Inga kommentarer: