torsdag 4 juni 2009

Vad händer med mitt minne ?
*Häromdan när jag var på Willys så såg jag att dom sålde jordgubbar utanför och blev himla sugen, tog ut pengar vid köpet inne på W's och gick sedan ut, sa att jag ville ha 2 liter, gav flickan pengarna och vände mig om och gick . "Flickan- Men hallå, du glömde dina jordgubbar!"

*Var och handlade idag (igen) sugna på tacos ikväll.. handlar allt (tror jag ) kör hem.. ingen färs köptes.

Det värsta är att jag vet att jag haft flera incidenter denna veckan, men gissa vad.. dom har jag redan glömt.

2 kommentarer:

Alexandra B sa...

Hahaha "färs glömdes"... du är rolig! Jobbigt att äta tacos utan färs, men jag har varit likadan denna veckan, glömt det ena och det fjärde. Håller vi på att bli senila. Redan?

Leeii sa...

Alexandra.. ja, trodde iafl att våra bröder skulle bli senila före oss.. men även du och jag börjar bli till åren vännen :) haha!