tisdag 30 juni 2009

En gräslig eftermiddag..


Vilka äventyr man får vara med om!
Igår efter en MYCKET stressig dag på salongen fick jag o mel för oss att åka till malmö o försöka hitta brudtärne skor till mig.. men först var vi redigt hungriga, vi körde till donkan o KASTADE i oss varsin big.. :)
Påväg in till malmö i mels sonkiga bil utan ac i katastrof värme känner jag mig riktigt illamående, när vi är nästan framme och ska köra av motorvägen (typ) kunde jag inte hålla mig. Jag kräkte rätt ut i bilen! Sen hann jag precis veva ner rutan och ut över bilen kom nästa, allt detta i ca 100km/h så ni kan tänka er hur bilen såg ut ! haha.. fy va jag skämdes. Men man kan inte hålla sig! Jag snörvlade fram till mel " kör till en biltvätt, jag betalar !!"
Så vi fick tvätta bilen både invändigt och utvändigt. (det fanns inga påsar i bilen..så allt kom..där det kom!)
Vi hittade inga skor, mel tröst-köpte dom här söta vita skorna till mig, hon tyckte så synd om mej, men jag tyckte mer synd o henne och hennes nerspydda bil :/

2 kommentarer:

Jessica sa...

Usch nä men herregud din stackare.. :( Vi ska äntligen få lagt plattor på framsidan, och sen ska vi sätta tojahäck runt hela huset! Men vilket jobb det är.. :( haha!!

Alexandra sa...

Åh nej vad hemskt! Stackars er båda två! Men skorna var iallafall hemskt söta :)