onsdag 1 juli 2009

Älsklings älskling!


Denna vackra bukett fick jag av min sambo när jag blev 25.. :) Den stod hur länge som helst! Jag tror den stod fint i lite mer än 2 veckor, inte dåligt!
Jaja, Idag är det jobb på hemtjänsten som gäller igen :) Det gick bra igår, men det gör det alltid när det är jag o monica.. *peppar-peppar*
Annars hände inget spännande igår.. inga kräk-bravader, haha.
Nu klockan elva ska jag vara hos sömmerskan, min brudtärneklänning ska sys här o där :) lite tyll och bounce ! hihi, ska bli så kul..
Snart är det ju bröllop ! O på tal om bröllop så fick vi en till inbjudan häromdan till Matilda och Mikael, 12 september slår dom till, va roligt! Klart vi ska dit :)
Nä jag får väl börja göra mig klar, tänkte ta en runda på rean, kanske kan hitta nån skön sval tunika.. ;)

Inga kommentarer: