torsdag 30 juli 2009












Jag bjuder på bilder då och då, när jag hinner. Jag jobbar nämligen måndag till måndag denna veckan. GALET. Som vanligt kan ni trycka på bilderna så får ni dom större :)



Vissa veckor jobbar man mer än andra. Denna veckan är en sådan. Jag jobbar mycket sena kvällar, alltså, börjar 15:30 till 22:30, och jag tänker varje kväll när jag lägger mig att imorron ska jag städa och fixa lite här hemma innan jobb! JAPP en jättebra tanke Linda, men mitt illamående är ihärdigt, allt är jobbigt på förmiddagen.. jag blir knäpp, jag vet inte vad jag ska mig till ibland.. ! Just nu, har jag satt in en tonfiskgratäng i ugnen, vilket projekt att laga den.. får försöka tänka på något annat än att jag mår illa.. men hur lätt är det !? Tur att mamma snart har semester, hon har lovat hjälpa till med lägenheten nu inför visningar och grejjer. Tack snälla mamma!





3 kommentarer:

Jessica sa...

Usch ja jag känner igen mig, jag kunde inte laga mast,och sandy fick inte laga mat pga oserna frrån maten.. så vi fick äta färdig mat i nästasn 9 månader.. fick leta upp lite nyttig färdig mat oxå.. hoppas det blir bättre snart gumman!!

Caroline L sa...

Vilken fin brudklänning din kompis har!
Är det dags för dig och Martin sen eller???

Leeii sa...

Njaaa.. han tyckte vi skulle gifta oss när vi fick veta att det var en liten på väg.. men jag har ingen ork ! Hahah :) Vi får ta det när bebisen är hos oss :)