torsdag 16 juli 2009

Hustitten idag blev flyttad! Till tisdag.. men den som väntar på något gott.. hade ett långt samtal med mäklaren, hon är jättebra ! Blir det så att vi köper detta huset, blir det förmodligen hon som får sälja vår lgh :) Idag har jag jobbat bara på salongen, gick bra, kräkte en gång vid halv tolv snåret, tvingade sedan i mig en GI-bulle med ost (gott!) och kunde sen jobba vidare.. drack litervis med vatten, fy f-n va varmt det är nu! JAG KAN INTE MED DET! Jag blir så varm, och äcklig.. visst , är det härligt med sommar, har alltid älskat sommaren, men inte när jag är gravid och jobbar.. haha, aldrig är man nöjd ! Tack för alla bra tips mot illamående, både här och på facebook, o från mamma..haha herregud! Nu har jag köpt läkerol (dom lila salvi..) lakrisal och extra salmiak tuggummi, och det verkar funka lite på mig.. :) Jag tror faktiskt det är värmen som gör att jag mår så illa, det blir så jäkla varmt på salongen som en bastu.. o det är jobbigt som attan!

Nog med klageri :)
Nu får det bli film o sen sängen.. :) Hejhopp!

Inga kommentarer: