tisdag 14 juli 2009

idag har varit den jobbigaste dagen sen jag blev gravid! Jag har kramat toastolen hela dan, från 10:00 till 17:00... Åkte till salongen men fick springa o kräka hela tiden, fixade Alexandras slingor o sen fick jag boka om henne o sätta hennes extensions sen.. :( Sen hämtade min kära sambo mig, tack gode gud att jag har honom! Ja man är inte sjuk, men jobbigt är det.. trodde det skulle gå över.. man har ju hört om folk som bara sluppit det direkt efter 3 månaden.. men icke.. snart kanske? Älskar att vara gravid.. men illamåendet är fruktansvärt! Några bra tips?

3 kommentarer:

Jessica sa...

Jag mådde illa i 4 månader.. sen höll det upp ända till vecka 32 och då satte det igång igen.. det hjälpte för mig att äta regelbundet.. och unvika äta mat med starka dofter.. ät ofta,det är mitt tips!

Caroline sa...

jag läste i en tidning att man skulle lukta på citron, haha. annars som förgående skrivit, ät ofta och undvika stark dofter.

Leeii sa...

Tack kära ni :)