onsdag 15 juli 2009

JAA! Jag har en såndär skön bra känsla ni vet.. :) Mäklaren ringde mig nyss, vi ska titta på ett hus idag o ett imorron och det vi ska titta på imorron har jag extra bra känslor för.. det var nämligen så att hon ville visa det för oss när VI kunde, vet ni vad det innebär.. jo, huset är klart för att flyttas in i, och vi är dom enda som ska kika på det imorron ! Kan detta vara huset med stort H för OSS !? :))))) Jag vill jag vill jag vill !
Tänk om jag o min älskling lugnt kan invänta vår älskling i ett hus! O gud vad härligt det vore att slippa trappor, o slippa ha tvättstuga längst ner i källaren och slippa ha bilen lååångt borta !
Snälla låt oss nu ha lite tur ! Håll tummarna för oss vänner !
Nu ska jag jobba.. Blah!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Håller tummarna för er!!

Caroline sa...

de kommer =). ska bara bli klart me de lilla som är kvar. sen få bort lådorna ifrån dom andra rummen så jag kan ta foto där =)