fredag 10 juli 2009


Först och främst TUSEN TUSEN tack för alla fina lyckönskningar som har strömmat in via facebook, bloggen, mobilen osv.. :) Det värmer verkligen oss och vi har läst alla med glädje ! Vi mår bra allihopa (hihi) och är JÄTTE JÄTTE lyckliga! Vi har längtat länge efter detta, så det kom inte som en överraskning för oss, eller jo, det var det ju ! Man blev helt otroligt glad, vi kunde inte tro det nån av oss... Vi tog första testet på Morsdag, och det plussade direkt! Detta var en söndag klockan 17:30.. jag ville göra fler test, haha.. vi körde till malmö för det fanns inget öppet apotek i Trelleborg och köpte 5 test till.. alla plussade :)) Vilken otrolig känsla! Några dagar senare fyllde jag 25, och min älskade Martin kunde inte gett mig en finare födelsepresent!
Sen blev det inskrivning hos vår barnmorska, och vi har hunnit med ett ultraljud, nästa är om några veckor.. :)) GUD vad vi längtar, haha :)
Idag fick jag köpa mina första mammajeans, mina andra jeans spänner som tusan, det enda jag kunnat klämma ner mig utan att känna obehag är leggings, och i sånt här rusk får man ha något som värmer mer. Det blev två par jeans från H&M Mama :) Jättefin och SÅÅÅÅ sköna !

Jaa.. det är verkligen ett kärleksbarn jag bär på.
Vi längtar efter dig och pratar med dig varje dag lilla underbara liv !

2 kommentarer:

Jessica sa...

Naw jag är verkligen glad för eran skull!! :=) Så kul!! Klart jag svarar på alla frågor du har!! Mitt minne är ju väldigt färskt!! :=) Kul o handla mamma kläder, man är så stolt när magen börjar synas!! Kan du sista veckan i juli??? Lunch i malmö?? :=) Usch ja jag kommer ihåg illamåendet och den jädrans tröttheten,vila så mycket du bara kan, det är kroppens sätt att säga till dig att dra ner på tempot!! :=)Ha en underbar lördag!

Kajsa sa...

Åh, jag blir sååå avundsjuk, vill också vara gravid igen! :) Passa på och njut, fast att det är motigt ibland... :)