tisdag 16 juni 2009


Goddag!
Det gick bra o jobba igår, nu har vikket kommit igång, fick gå på en helt ny runda i går, why? En runda med insulin (vilket jag inte har delegering på) så det blev massa farande för andra ändå, varför inte bara ge mig en runda där jag klarar mig på egen hand? Så, då fick jag sagt det . Är JÄTTE glad att jag hade Malin där, hon hjälpte mig, och så var det kära och förstående vårdtagare. Idag ska jag gå på en runda jag kan i sömnen, så skönt :) O har Malin på jobb igen, kan inte bli bättre. Kul o jobba med min bästaste ! <3 Nu ska jag fixa lunch, idag får det bli korvgryta med pasta, det får bli det till kvällsmat på jobb också, joda, nu blir det hemtjänsten ett par dar, klämmer in salongen imorron också innan hemtjänsten, men det blir inte ofta jag gör det, det kommer man inte orka med..
Nej, dags för lunch!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Okej det låter bra! måste va skönt med extra pengar!! ojojoj då får du berätta om planerna sen!!! Trevlig lunch!

Malin sa...

auw, jag älskar dig gumman!