onsdag 6 maj 2009


25 år!

Ja, är det något jag älskar så är det ju att bjuda på mat och galej :)
Jag ska snart fira att jag är halvvägs till 50.. haha. Så kan man ju också se på det !
Jag och mamma satt o bestämde "menyn" idag, kanske borde jag inte avslöja den såhär iförväg men jag kan inte hålla mig!
Här är den!
Fördrink: Jordgubbschampagne med tilltugg ( brieost på kex med färska jordgubbar , inbakade heta korvar med fetaost)
Varmrätt: Grillbuffé ! Hemma gjorda grillspett, med fläskfilé, chorizo, champinjoner, bacon och schalottenlök. Nypotatis, olika såser (bearnaise, vitlök, cremefraiche med gräslök och persilja, vino rosso.) O så en fräsch grönsallad :)
Dessert: Vitchoklad sufflé med passionsfrukt-täcke
Tårta.. njaa, den kan jag ju hålla för mig själv iafl :) Men det blir en läcker en med sommarens favoriter.. jordgubbar.. och lime.. MMmm.

Vad tror ni? Kan detta bli bra ?

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh herregud vilken meny, det vattnas i munnen!

Leeii sa...

Va bra ! Det är ju det man vill :)