lördag 23 maj 2009

Häftigaste smyckeaffären ever !!


Ja, då var det lördag.. Igår gick "provet" bra och jag har min delegering ! Ikväll ska jag jobba på en ny/gammal runda, som jag inte haft på några månader, kan vara skönt med variation, samtidigt som jag känner mig trygg i det jag kan :)
Igår var vi en snabbis på Entré , var inne i en supersöt affär, Bijou Brigitte.
Hade kunnat gå där hur länge som helst, kom där ifrån med två par öronhängen. Ett par knallrosa stenar och ett par större hjärtan :) Så fina så.
O vi fick hittat underkläder till bruden ! En sak vi kan stryka från listan.. hehe.
Ikväll ska jag ju som sagt jobba, så denna helgen blir lugn och händelselös.. nu ska man inte säga för mycket.. ! Ha en skön kväll allesammans! Mys för mig med !

2 kommentarer:

Jessica sa...

Tack! Ja den är verkligen grym kameran, värd varenda krona!! :=) Ha en trevlig kväll på jobb! Kram!!!!!

Alexandra sa...

För helsike... den smyckeaffären är rena döden för plånboken! Sist jag var på Entré fick jag förbi och hålla för ögonen för att inte "råka" se något fint som skulle passat bra i mina öron... :D