måndag 4 maj 2009


Ärligt talat.
När jag växte upp älskade jag Ricki Lake.
Jerry Springer minns jag gick sent på natten på 3:an.. men om man nån gång såg det så var det mest slagsmål. O det var spännande.

Idag gjorde jag misstaget att titta på detta .
Åh maj gadd. Det är så uppgjort, överdrivet o hemskt! Vilka är dom här människorna som ställer upp ? Alla ska slåss, den ena historien är sjukare än den andra! Det är helt orealistiska historier. Jag blev förbannad efter 10 minuter och stängde av.

Men är detta verkligen underhållning?
Hahaha.

4 kommentarer:

ItIsWhatItIs sa...

Åhh Ricki Lake. Sweet memories!

Leeii sa...

Ja :) Som vi älskade det !

eelena sa...

Det värsta jag sett hos Jerry Springer handlade om ett syskonpar som var tillsammans och hade barn ihop. Poängen med att de var hos JS var att brorsan skulle berätta för sin fru/syster att han var otrogen med deras lillasyster. Vad är det för fel på folk?

Leeii sa...

HAHAHA eelena.. :) Vilka typer.. tänker bara hillbillys eller whitetrash.. :)