tisdag 26 maj 2009


Av någon anledning (oklar för mig) så fastnade jag framför fenomenet Jerry Springer idag(igen?!) när jag egentligen skulle duscha. Ni kan aldrig gissa temat !?!?! Hahaha!
"Threesome with grandma!" Det jag såg, var en mormor som var där. Häng med mig nu.
Mormor hade sex med sitt barnbarns pojkvän och sin egen dotter, alla 3 tillsammans. O nu var mormor där för att hon ville ha barnbarnets pojkvän för sig själv. JO KLART det är fejk men jag tänkte hela tiden att jag inte för någonting i världen hade ställt upp på detta.. "Hej, jag ligger med mitt barnbarns pojkvän och min dotter" . Äckligt. Vidrigt. SJUKT! Även om det inte är sant.. haha.. va är det för människor som ställer upp på detta ?! Bara i Amerika mina vänner.. bara i Amerika..

2 kommentarer:

Jessica sa...

Haha jag brukar kolla på jerry när jag ammar på nätterna, sjukt program.. men ändå tittar man!!!!

Leeii sa...

Hahah.. ja, det är helt galet.. o ändå tittar man. Fascineras av va sjuka människor det finns :)