måndag 11 maj 2009

Ursäkta bloggtorkan...

Jag möter motgångar och utmaningar jag aldrig i min vildaste fantasi trodde jag skulle behöva ta mig igenom. Hur stark kan man vara ? Hur mycket ska man orka?
Jag förvånas över mig själv ibland .. tänk så mycket jag gått igenom i mitt unga liv, ja , det får man väl säga.. jag är ju inte direkt gammal :) (eller malin? ) och ändå tar jag mig igenom det.
Ibland får man utbrott och bölar som ett litet barn. Då är det skönt att ha min sambo att gråta ut hos. Jag klagar och grämer mig, ibland hos honom, ibland hos vänner och ibland bara i mitt eget huvud. Jag vet, jag talar i gåtor, ni förstår inget, förlåt, men ibland är det bara så skönt att få skriva.. och få det förstått att idag är en dålig dag och idag mår Linda inget vidare.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Nä men lilla vännen, det låter inget vidare :(

Biib sa...

Finns alltid här mitt hjärta!