onsdag 6 maj 2009

VARNING: nu klagas det faktiskt lite..


Vi hittade drömhuset.
Men tyvärr låg det så fel att det är helt otänkbart att flytta dit. Ingen närmre förklaring ges, vill inte framstå som diverser elakheter.

Början på denna veckan har varit helt off.
För det första så är ju vädert helkass.. verkligen, vad hände med vår vår? Klart, det måste ju regna också, men bara inte denna sommaren blir som den för två år sen då det regnade konstant i 14 dagar. Deprimerande !

Jag har nu börjat på en stark kur penicillin och den gör mig galet illamående, förra kuren jag fick för sisådär 10 månader sedan gjorde mig också illamående, men denna är mycket starkare och det kvittar om jag så äter en hel kyckling innan jag tar tabletterna så mår jag ändå dåligt. Jobbigt som attan.

Och .. igår kom förkylningen tillbaka. Men denna gång MÅSTE jag ta mig igenom det utan nässpray, det var jättejobbigt sist nämligen.

Jaaa.. BUHU tänker ni, men ibland måste man bara få spy ur sig en massa.
Ha en skön dag iafl mina fina vänner.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Haha tackar! Naw du behöver ingen hjälp du, du har så fint hemma jue :=) Usch krya på dig snäckan, segt å va sjuk.. speciellt nu på våren, då känns det som om det aldrig ska gå över.. :( VILA VILA VILA!!!!! Kramar!!

Alexandra sa...

haha, ja visst behöver man klaga ibland! Och när man gör det håller man oftast tillbaks ändå :P

Hoppas du blir frisk snart!
KRamar!

Leeii sa...

Alex: Ja, man håller tillbaks.. man vill ju inte skrämma livet ur folk med hur bitter man kan vara ! Haha.. :)
Jessica: Jag ska försöka hinna vila, hihi.. de ska nog snart ge med sig !