söndag 28 februari 2010

HEEEEJ!
Gud vad glad jag är idag! Snön smälter! Imorron ska jag cykla till jobb, FY FAN va skönt det ska bli. Jag avskyr att åka buss! Då kan man absolut inte ligga en minute för länge, då missar man bussen och sen måste man vänta på den när man ska hem, nä nu är det slut med det.
Måste lämna in cyklen till cykelhandlaren bromsarna funkar inte, men jag har ju handbromsen, jag hoppas han kan gör det på 1 dag jag behöver det ju verkligen.. Finns lånecyklar? ;)

Idag har varit en härlig dag! Jag och min skatt tog valpen med oss och gick ut till mamma o pappa 4 kilometer, härligt.. Fika lite, sen gick vi hem igen. Och passade på att pilla lite i trädgården. Jag inspekterade alla knoppar som har kommit, kan det vara krokusar? eller kanske snödroppar? påskliljor? :) haha!
Vi pratade lite om hur vi ska ha det med staketet, och så fort all snö är borta ska vi beskära vårt äppleträd så vi kan få friska fina äpplen till hösten!

B har som vanligt match idag så jag ska laga nån lätt lunch och sen se en härlig film tänkte jag.. eller ska jag kanske börja plöja mig igenom nån av mina serier igen? L Word? Förhäxad?

Myspys dag!

Inga kommentarer: