måndag 1 februari 2010

Varför finns det en bild på Hannah Montana på vår dator? Haha!


Sådärja! Utan en massa smärtor och pinor tog vi oss igenom Januari också detta året och äntligen är det en ny månad. Vi rör oss framåt mot våren! Även om man blir lite vemodig när man tittar ut :/

Idag började jag som extra på mitt jobb, ja, det har jag ju alltid varit men nu har jag fått Mån-Fre 7-11 :) !! O det blir att jobba över varje vecka, idag fick jag jobba till 13:30, dom ville ha mig till 4, men jag kan också sätta lite krav ;)
O det var tur, när jag kom hem däckade jag under en filt och vaknade halv 5 :S

Så vi får se hur länge det blir imorron !
Tänkte försöka ta mig ner till stan imororn, Åsa ska klippa Hebbes klor innan hon blir sjukskriven, stackaren!

Nä nu får det bli soffan innan man somna igen..

Inga kommentarer: