tisdag 9 februari 2010

Vårnytt




Eftersom denna jäääkla snön aldrig tycks töa bort och våren känns 5 miljoner år borta så får man piffa lite här hemma. Fick lite vårnytt från hemtex förra veckan av mamma :) Ljusgrönt, så fint. Tänk va lite sånt gör ! O så är gavlarna klara! Visst blev det bra. Jag är hemma från jobb idag, sjuk igen. Man glömmer hur jobbigt det är när man får en kanonförkylning! Med feber, hosta och täppt näsa, skit är det.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen, fortsätter med mitt sex and the city maraton, tack gode gud att det finns dvd boxar, dagar som dessa. :)

2 kommentarer:

Caroline L sa...

Krya på dig!
Håll ut våren kommer nog snart...hoppas jag i alla fall!
Kram

Sara sa...

men gud, det är en liten fritzkatt, min älskade katt jag hade innan, jag längtar desperat efter en likadan i färgen och din var identisk, så vacker