torsdag 18 februari 2010


Hemma igen, ligger under en filt i soffan med lille-datan o njuter av tystnaden en stund. O snön trillar sakta ner (BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!)
Blev en tidig o ganska stressig morron med bra resultat, skönt. Tog sen valpen ( hur länge ska han vara valp i mina ögon ? ) :) och körde ut till Mel o Ziggi. Hebbe fick busa av sig rejält, jag fick fika o mys, perfekt, nu är vi båda nöjd aoch utslagna.
Imrron är det iafl jobb igen, men bara till elva, sen ska jag o mel simma på badhuset, lite nojjig för att visa mig i badkläder haha.. men det ska väl gå vägen..

Klippte Aliana igår, var kul o träffa henne, så lätt o prata med :) Det gör jag gärna om!
ikväll ska vi äta spaghetti o köttfärssås, mums, lätt o gott, får bli en sallad till det. Nähä hörni, nu ska jag släpa mig ur soffan.. och snart hämta mannen min från jobb..
Borde släpa ut valpen på en lite promenad också, varför ska det vara så kallt ute??
GE MIG VÅR NU FÖR H*LVETE!

2 kommentarer:

Jennifer sa...

Han kommer säkert alltid va valp i dina ögon...så är det iaf med Alice och hon är ju "gammal" nu ju :) Och förresten så tror jag du kommer va jättefin i badkläder! kram

Aliana sa...

Aaaw det är härligt att ha en vän som du Linda, därför känner man sig bekväm i ditt sällskap :) En riktig friösr, med andra ord :P Eller psykolog hehehe...