onsdag 3 februari 2010


ONSDAG!!!!! Bara två dagar kvar på denna veckan! Sen är det helg!
Måtte dom dagarna gå jättejätte fort ! Igår cyklade jag o trillade på jobb, var helt förstörd när jag kom in, mötte Åsa som var så snäll o tröstade :) Sen när jag kommer in idag så sa hon att idag var det hennes tur, fast inne på valen ( ett köpcenter) hahahaha!! Ja, jag kan se det framför mig! Hon halkade på en bit frukt! Haha!
Va hemsk jag är som skrattar, men hon skratta själv !
Idag har jag jobbat med Esmi o Mejra, bästa !
Så det var en bra dag, o så sa jag att jag inte kunde jobba över en minut idag, är så jäkla öm efter min trillning igår, kändes som jag blivit överkörd av en ångvält imorse.


TACK för fina kommentarer från förra inlägget.
O du anonyma, våra tankar finns med er.

6 kommentarer:

Aliana sa...

glöm inte skriva påbud eller vad det heter ang ditt fall...

Anonym sa...

Tack för omtanken, det samma till er!
Livet är bra orättvist ibland. Jag kan bara inte förstå hur man ska gå vidare, kan inte sova och kan inte tänka klart :(

Leeii sa...

Anonym: Nej jag vet, men en dag vaknar man och det är riktigt lika jobbigt längre. Sen finns det dagar när man inte vill alls, men dom bra dagarna överväger till sist ska du se ! Såren kommer aldrig att läka helt men med tiden lär vi oss leva med dom.

Anonym sa...

Låter som bra tankar tycker jag. Det jobbiga just nu är alla tankar och sedan kommer vi få vänta på att lägga lillan i askgravlunden. Då kommer de rivas upp igen. Just nu är jag bara tom. Vad gör du annars på dagarna? Idrottar?hobby?

Leeii sa...

Jo, det var en fruktansvärd sorg när vår flicka skulle begravas. Det rev upp en massa minnen, och vi var väldigt förtvivlade och kunde inte förstå varför vi skulle leva med detta. Man blir tom till slut.. Men sen när ni fått lägga er ängel i askgravlunden så ta er tid att sörja. Vi har tänt många ljus för Aurora. Och lagt många blommor. Och man gråter.. och gråter.. med tiden vågar man må bra igen. Man får det, det är ingen som håller det emot dig. Jag jobbar mån-fre inom hemtjänsten, trivs jättebra med det. Jag har en liten vovve som tar upp mycket av min tid, 5 månader liten shitzu-lhasa apso kille :) Vi köpte honom ett tag efter vi mist vår flicka. Vi hade så mycket överbliven kärlek att ge. Vad pysslar du själv med ?

Anonym sa...

Det är nog viktigt att göra, sörja.
Detta har tyvärr fört med sig andra dumma saker, jag tror att det ska hända oss något. Jag drömmer fruktansvärda drömmar. Vi har ett barn sedan tidigare och med honom fick jag akut kejsarsnitt. (gick igenom nästan en hel "vanlig" förlossning innan snittet)Detta drev mig till en förlossningsrädsla och det skulle blivit kejsarsnitt denna gången. Nu tvingades jag till min största fasa att föda "vanligt" Jag trodde mitt liv var över. Inte nog med att vi förlorade vår flicka utan jag skulle gå igenom ibland de värsta jag någonsin gjort. Det var fruktansvärt :(
Äter sömntabletter, men de hjälper inte. Kan inte somna på kvällen. Bli mitt i natten och på dagarna ska jag studera och passa mitt andra barn. Ingen bra kombination. Så måste få hjälp nu känner jag. Ska se om jag kan få insomningstabletter.
Ja så söt hunden är, vilken dröm. En sån hund skulle jag kunna tänka mig :)
Annars studerar jag och tränar, umgås med vänner. Har ganska fullt upp.