tisdag 23 september 2008

BILLY!


Jag har en ny kärlek i mitt liv. Billy Ocean, skivan är fantastisk! Hahah, den gör mig riktigt glad, men om jag tar med den till jobb vet jag två som nog protesterar ganska högt... :) såå jag får ha den i bilen och här hemma o njuta ! På lördag ska Malin få plågas med Love really hurts without you och When the going gets tough! Nu håller jag på med tvätten, har precis hottat i vårt överdrag till soffan, jag tvättar den i klorin, den har blivit så missfärgad av alla jeans, den är ju vit.. så nu får jag se hur det blir med klorin :) Sen ska jag tokigt nog åka o fixa mina naglar klockan 21:00, toksent o göra sånt , men vill vara fin till imorron :) Vi ska ju ha våran modevisning då, ska ta med kameran o fota o visa ! Vi ska göra lite galna o lite normala grejjer, men lite "nörd" tema, och det är ju bara såå läckert nu! Ska bli kul.. ! Nu ska jag springa ner i tvätt stugan igen, hej med er fina vänner..

Inga kommentarer: