måndag 22 september 2008

JEWEL OF THE NILE <3


Igår såg jag o min älskling på Den vilda jakten på juvelen, o här om dagen såg vi Den vilda jakten på stenen som då är film ett. O den första filmen är från 1984 och den andra från 1985! Jag älskar dom! Jag älskar musiken, stämingen, skådisarna.. det är nostalgi! Jag blir så glad ! Så nu tar jag ner hela Billy Oceans ultimate collection! :)
Idag var vi på kurs/inspirations kväll på frisörgross, det var tjejer från toupema som visade hårdelar, jag jobbar inte alls med lösa hårdelar, men det var ganska intressant att se.. Det var skoj o komma iväg vi 3 på något annat och så var det gott kaffe :) Ja, jag har äntligen lärt mig efter 24 år att dricka kaffe och uppskatta det!
Imorron ska jag få min utväxt färgad och sen ska jag fixa naglarna :) Ska fota o lägga ut bilder så ni får se !
Försökte titta på CSI nu när jag kom hem men det var så himla mycket störningar så det gick inte.. tråkigt, älskar ju CSI!
Nej, nu ska jag sova tänkte jag , Sov gott !

Inga kommentarer: