tisdag 30 september 2008


Vilken helg. Det känns som den tog slut igår. Typ. :)
Jobbade grymt mycket i lördags, skitskoj ! Sen skulle vi ju dricka o partaja med bandy folk... men runt halv elva snåret var jag sååå trött så jag la mig i Dannes säng o slockande direkt.. :) Haha...O vid halv tolv släpade vi oss hem, alltså jag o min käraste. Malins kväll/natt/morgon/dag/eftermiddag med Chrille hade dock bara börjat och vill ni läsa mer om den föreslår jag att ni besöker Malins blogg, haha :) På söndagen bestämde vi oss väldigt hastigt o lustigt för att åka in till malmö o kolla när the gang lira bandy, jättekul :D Ja, man var lagom mör på måndagen.. o även om min kväll slutade ganska tidigt på lördagen så var detta en av dom bästa helgerna på riktigt länge.. o den fortsätter känns det som..

1 kommentar:

Jessica sa...

Hallå! Har du pratat med tina om fredag?