torsdag 25 september 2008

Är på jobb nu ! Tänkte bara att jag skulle berätta om igår :) vi hade så JÄKLA skoj! Jag älskar mina arbetskamrater! Vi hade ju modevisning och vi fixade 14 egna modeller och 6 andra till andra butiker. Jag kan ju bara säga att modellerna från Art Mano var lätt hetast! :) Det var så kul!! Hela dagen gick i ett, började på nya salongen halv tio och kom hem kring halv tio på kvällen, satt ner som mest 5 minuter och käkade men annars hann man inte med det riktigt ;) Ah, jag skulle lätt göra om det, SÅ kul! Sen somnade man som en stock direkt, åkte hem o åt lite o sen försökte jag hålla mig vaken lite men förgäves.. :)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ja men jag ska olla så jag é ledig, men jag har för mig att jag é det!! i så fall é jag lätt på!! :=)

Jessica sa...

Hej igen, jag kan följa med till tina,men bara om vi kör på förmiddan och för jag ska va hos Åsa klockan 15:00 så då får jag köra vid kvart över två från tina, så om det blir på förmiddan hänger jag på!! så hör du av dig!! kramiz