tisdag 2 september 2008


Jag o Aleksandra gick en runda på stan idag. Vi har börjat ett nyttigt leverne (igen!) Vi har köpt naturdiet och nu bytar vi ut vår lunch mot det. Ni får följa oss.. :) Med spänning! Iafl.. på Intersport hittade jag dessa underbart söta sneakers,(Reebok) för bara 300:-! Jag kunde inte låta bli! Aleksandra köpte också dom, hon ska köra aerobics i sina, men jag ska bara glida rundor i mina.. ;) Har redan dans/walking skor. Imorron ringer klockan tidigare än vanligt, en ny rutin , en timmes promenad, hem duscha, frukost o sen jobb. O så ska vi ( jag o M) ÄNTLIGEN börja på friskis o svettis, jag gick där förr o ni kan tro det var roligt, och skitbra motion.

Annars? Har inte så mycket motivation för annat just nu, slö vecka på jobb, tyvärr och det går ut över humöret, har kunder varje dag, men man önskar ju fler.
Något spännande är på gång, men det håller jag för mig själv änsålänge :)

Lite pics från en underbar söndag :

Inga kommentarer: