tisdag 16 september 2008


Idag fick jag inspiration, tänkte att jag också skulle prova Loreals mineral makeup...
Dom säger ju att den ska vara så bra!
Skickade sms till Tina innan, blev bara sugen på att köra en runda o snacka lite skit en dag, så det ska jag. Denna eller nästa vecka.. o så vill man ju se nya salongen! :) Imorse ringde min första kund typ.. 2 minuter innan hon skulle komma o sa att hon hade migrän, det är säkert jätte jobbigt, jag har själv aldrig haft det (peppar..peppar..) men.. varför tror man aldrig på folk som ringer i sista minuten o säger att dom är sjuka? Dessutom har jag haft två migrän kunder på bara några dagar, haha, va bitter jag låter ! Imorron ska Aleksandra slänga i lite hår på mig, skit skoj! Nej, nu ska jag samla ihopa lite tvätt o sen ska jag faktiskt hejva
mig.
Ha det gott.. :)

Inga kommentarer: