torsdag 18 september 2008


Mitt i all cykel iver igår glömde jag berätta om mitt fina hår! Aleksandra satte i extensions på mig, på sidorna så sluttningen är mer "extrem" o sidorna bra mycket längre, jag är sjukt nöjd! I LOVE IT BABY! Jag känner mig så fin! Idag har varit en bra dag med massa kunder, bagaren kom in och bokade tid, jag blev som en fnittrig fjortonåring igen :) haha.. Jag satte honom på Matilda...(snällt va..) Fixade även Malins hår, hon fick gör snygga höst röda slings, det blev så himla fint till hennes mörka, tydligen så klippte vi lugg också, grannt som attan! Imorron är det fredag, tackar! Firar vi med en choklafrappino från Espresso house, damn Matilda som lärt mig dricka dom.. vad finns det egentligen att lära? Dom är ju LÖJLIGT goda! :) Sen blir det myskväll med min älskling.. japp. Fiiiiilm fredag!
Men hörrni, blev inte håret underbart!? Ja, jag är så nöjd så ni förstår inte! Tack fina Aleksandra .. som även försöker lära mig enkla makedonska ord, jag är ingen mönsterelev, hon bara skrattar åt mitt uttal.. :) Sneza.. Baba..
Tack o godnatt fina människor, sov gott!

Inga kommentarer: