torsdag 3 december 2009


Äntligen hemma! Fick rycka in o jobba idag, jobbade med Alianas blivande man imorse :) Jag ska ju göra Alianas hår, jag är så stolt o glad att hon valt mig att göra det :)))

Sen var det "utbildning" på Akka, nya vikarieprogrammet.. o sen skola o prov :S


Nu sitter jag o myslyssnar på Dean Martin o julmusik.. så underbart.

Ska snart tassa ner till soffan, ikväll är det ju Mammas pojkar, jag vet iafl att jag och Alexandra B sitter bänkade :) Hihi! Heja Jane!


Imoron är det fredag, ska till stan på morgonen några snabba ärenden och sen hem o invänta fönstergubbarna (igen) o så blir det städa för hela slanten! Äntligen helg igen !

4 kommentarer:

Kajsa sa...

I vår soffa hejjas dt också på Jane! :P

Men fan vad hemskt det var när Sara fick åka ändå :S

Kajsa sa...

I vår soffa hejjas det också på Jane! :P

Men fan vad hemskt det var när Sara fick åka ändå! :S

Aliana Lohmeier sa...

Aaaaw det är min ära och jag är så glad att snälla DU ska göra det :)

Sole sa...

Aliana kommer att bli såå fin, kul att du vill göra det. =)