torsdag 10 december 2009


Ja då var jag hemma igen efter kloklippningsbesök hos Åsa :) Hebbe är hos mormor och morfar så jag har hela eftermiddagen själv :) Han var jätte duktig och Åsa gjorde ett jättebra jobb ! TACK ÅSA! Vi är så nöjda! Ja jag är en pjallig matte som har oroat mig för han klor.. haha! Han har dessutom en extra sporre med en klo som var helt snurrad så den har jag oroat mig för, men Åsa gjorde den så fin.. O så blev det bestämt att Åsa ska trimma honom nästa fredag, känns mycket skönare än att lämna honom till den barska damen jag pratade med igår... Phew! Jaja , pjallig jag vet :) O så ska vi se om Hebbe och Coda kan leka lite, haha. Måste ta med kameran ! Stor o Liten ..


Nu ska jag dammsuga, Hebbe fick tag på en badsvamp imorse och massakrerade den totalt så nu ligger det badsvampsbitar i hela huset.. lagom kul..


Sen får det bli en liten vilostund innan jag ska iväg igen, spännande !

2 kommentarer:

ItIsWhatItIs sa...

Han e såååå söt!

Leeii sa...

Ja han är en liten goding :))