söndag 13 december 2009

Massa kärlek!











Saker o ting börjar saaaakta komma smygandes..








Haha! Jaja! Här satt jag vaken i ottan och inväntade hantverkare, men dom kunde inte komma idag iafl, dom var sjuka. Så min käre man och jag får vänta på värmepumpen ytterligare några dagar. Den har vi för övrigt väntat på sen i slutet av september. Den första killen som skulle installera den sa att vi aldrig svarade i telefon ( hallå! jag lever med min mobil, eller hur Kajsa? *sms*) och sen sa han att han varit o ringt på hemma hos oss för att sätta upp pumpen men att vi inte öppnat! HAHAHA! Vilken galning! Tror han inte vi vill ha vår värmepump? OCH om det nu är sant att han varit här o ringt på ringer man inte FÖRST o kollar så att folk kan vara hemma, man har ju faktiskt jobb??!?!?!? Vilken idiot. Sen ringde chefen oss för att fråga om vi var nöjda med installationen förra veckan.. hahahahah... vilken installation menar du då?
Så skulle det komma en annan gubbe idag på bestämd tid , men han blev sjuk. Tror vi får gå o frysa hela året jag o min lilla familj.

Nog om det..
Helgen har varit kanon! ´Jag har jobbat hela helgen så där av dålig uppdatering med allt. Sen i lördags var vi hos favvisarna Kajsa,Martin och Iris med alla våra favvisar, Daniel, Josse , Danne och Albin :) Vi bakade julgodis och åt god mat, umgicks o hade en super mysig dag !

1 kommentar:

Kajsa sa...

Haha, ja, Queen of sms :)