måndag 7 december 2009


Dagen är snart slut.. jag är iafl helt slut! Tömde salongen, så nu har jag allt här hemma, gud vad mycket grejjer man har egentligen.. färg upp över öronen :)

Vad händer imorgon då?

Det blir ingen sovmorgon som jag först planerat.. men strunt samma, får vila middag istället, haha! Sen blir det fika med Mel o promenad med hundarna.. och så måste jag handla och städa, på onsdag är det bio-kväll här med vännerna :)
Tänkte sortera färgerna om jag orkar, gjorde en snabb inventering..
Är själv sugen på en beigeare blond ;)
Får se vad jag kan rota fram !
Sov gott sen vänner !

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Då är det kanske lika bra att vi tar och göra något åt min urblekta skit när vi ändå är igång imorgon :P

Leeii sa...

Ja klart! :)

Kajsa sa...

A la Snövit får det bli :)