måndag 28 december 2009

Trött.. Man går runt i en konstant trötthet. Men strunt samma!
Nu var det länge sen jag uppdatera.. o bilderna är det dåligt med eftersom jag inte hittar laddaren till lilla digitalkameran. Aja! Får ta ett ordentligt ryck en dag o leta.

Hade ni en bra jul?
Vi hade det lugnt o skönt :)
Fick fina klappar och umgås med kära familjen!

Ikväll var min B tvungen att se ishockeymatchen på tv! Mycket viktigt, då får man inte störa :P
Haha! Jag ska laga köttfärslimpa och så får jag mysa framför lilla tv:n.. :)

Imorron ska det inhandlas till nyår. Jag , Kajsa och Josse..
Hejs !

3 kommentarer:

Caroline L sa...

Fick du klapparna du önskade???
Gick det bra att ha julen hemma hos er??
Kram

Leeii sa...

Ja, jag fick det mesta jag önskat. Vi hade en jätte trevlig jul :) O själv ? Kram!

Caroline L sa...

Jo vi hade med en trevlig jul!!
Fick mina efterlängtade morgonskor, vi har så himla kallt på golvet!!!
Kram