tisdag 22 december 2009


Lite jobbigt ere att städa när man måste vila typ en gång var tjugonde minut. Tar ju förti timmar o plöja genom hela huset :) Aja. Eftersom jag inte förmådde ta mig för något igår får jag ju försöka så gott jag kan idag, mår aningen bättre idag :)

Har fått spotify på lille-datan, i love it! Sitter i soffan nu, ett glas iskall juice, fötterna uppe, vilar lyssnar på "killing me tenderly" och väntar på att komma igång med städningen igen :)


Imorron är det lillejulafton :) Jag o B ska ha en riktig mysdag.

Hela dagen tillsammans, vilken lyx, bara han o jag. Lämnar Hebbe hos mamma o pappa sen ska vi åka till Malmö faktiskt, gå ärenden, o bara mysa :) Sen blir det middag hos mamma o pappa, o uppesittar kväll, vi har köpt lotter, haha ! Var flera år sen, men nu ska vi pröva igen ! Haha!


Nä nu kan jag nog fortsätta dammsuga !

Hejs !!

2 kommentarer:

Caroline L sa...

Hoppas ni vinner : )

Caroline sa...

Hmm, gumman! Du får ta de lungt =)
JAG har en gissning.....
KRAM