söndag 6 december 2009


Milo o Farmor

Dum-dum-dddaadum...











OJ vilken helg! DEN BÄSTA!!!!!!!





I lördags gjorde jag först Alianas hår:
Sen fick jag äran att åka med till kyrkan, o det var jättefint :) En helt underbar dag ... EFter detta åkte jag och Kajsa till Krissi i Lund, tjejmiddag. Det var verkligen trevligt, o hennes sallad var UNDERBAR som jag o Kajsa tjatat om denna sallad. Har en känsla av att vi kommer tjata om en del :) haha!
O så hade hon gjort en jättegod lasagne ! Vi satt hela kvällen och pratade, var hemma 01:30, stupade ner i sängen hos min man o mös :)
Söndag morgon blev minst sagt stirrig :) Mamma o pappa kom på fika, o sen åkte vi på Adventsfika hos Kajsa o Martin. En riktigt härlig söndag. Den bästa söndagen.
Tack.

1 kommentar:

Kajsa sa...

När Kajsa tjatar om en sallad så MÅSTE det vara något extra! :P

Tack själv för den underbaraste söndagen på länge!