onsdag 25 november 2009


Asså va fan.


Skitsnack...

Jag ska inte hymla och vara en moraltant. Jag kan också skvallra, det gör vi ju tjejer? Eller hur?!

Men man går absolut inte runt och snackar skit om andra så att det saboterar för dom. Det är ju bara helt sjukt! Jag är så sjukt SJUUUKT trött på dumma jävla människor som inte kan sköta sig själv. Vuxna människor som beter sig som några jävla fjortisar.
Väx upp och ta ANSVAR för det du säger. Eller ännu bättre, säg det till den pratar OM istället.
Sanningen kommer alltid fram.

2 kommentarer:

Aliana Lohmeier sa...

Mmm, i know the feeling. Suger verkligen. Och det värsta är att folk oftast inte står för vad de säger om de blir konfronterade. Vad har nu hänt då?

Leeii sa...

Jag ska berätta för dig Aliana.. När vi ses :) . Jag tänker inte göda någon annans ryktespridning !