onsdag 18 november 2009

min man <3






FY vilket väder.. Inget jobb ikväll iafl, skönt.. Fy för o cykla runt i detta vädert !



Idag har Kajsa o Iris varit här och fikat, Kajsa hade bakat en helt underbart god kaka :) Med banan och blockchoklad, mums.. Alltid lika kul o träffas o prata av sig !






Sen skulle den förvirrade (läs. JAG) åka till salongen o prata bröllopshår med Aliana, väl där ser jag att jag fått fel nycklar med mig.. suck. Jaja, ringa Aliana, köra hem igen, hämta rätt nycklar o så tillbaka o öppna :S

Vi pratade ihop oss lite o prövade , men vi hittade ju rätt direkt, så efter en slarvig provfrisyr så hade vi valt ! Hon kommer bli så vacker ! Vilken brud Sole får <3>


Jag ska hämta B efter jobb, o sen får det bli myskväll.. får bli lax ikväll, mums.




3 kommentarer:

Aliana Lohmeier sa...

Naaaw snuttan, du är superduktig så därför kommer jag va en het brud :)

Kajsa sa...

Åh, alltid trevligt att babbla med dig med :)

Shit vad kul det måste vara att få göra en brud fin på hennes stora dag :D Gissa om du kommer få göra mig?! :)

Leeii sa...

Aliana, ja , klart, men ditt håt var tacksamt ;) Kajsa! Jag HOPPAS jag får göra ditt hår när ni gifter er.. :D