tisdag 3 november 2009


Har bloggtorka deluxe. Och känner att jag borde skriva.. o det är så mycket i livet just nu men sen när jag väl sätter mig här tar det stopp.. Vi var på IKEA i söndags iafl. Blev en del som fick följa med hem, bla den här lampan, så fina när dom lyser, det fick bli 2 sånna till vardagsrumsfönsterna :) o så handlade vi såklart värmeljus (standard) o doftljus o gosedjur till lilla valpen. Hade Hebbe med mig på jobb idag gick så bra.. o så fick jag äntligen träffat Aliana! O jag kan stolt berätta att min lilla valp nu ÄNTLIGEN behärskar det här med att gå i koppel! Nu jäklar ska vi gå rundor, haha! :) Dags för skola..

3 kommentarer:

Aliana Lohmeier sa...

Hehe, det va väldigt trevligt att träffa er med :) OCH GUUUUD VAD SNYGG DU ÄR I HÅRET!! Om man bara hade vågat ;) hehe Kram!

Danne sa...

Jasså det blev ett par sånna lampor

Leeii sa...

Danne: Ja en liten härmis är vad hjag är :)