tisdag 3 november 2009

Att öppna hjärtat


Jag är brutalt ärlig.

Iallafall här på bloggen . . . Det är mitt sätt att bearbeta allt som hänt.. att skriva.. o skriva..

Ibland tänker jag att ni kanske tröttnar på mitt tjat, men som flickorna sa i lördes, gör någon det, då behöver dom ju inte läsa! Sant.


Nu är vi mitt uppe i allt. Planer för en ny bebis, planer för vårt liv.. det är så mycket nu som ska hålla en på gång, och det är ju tur, att man kan blicka framåt.

O så jobb.. ganska mycket jobb, fan folk inom vården är ju sjuka o lediga jämt.. jag var orolig i somras inför höst/vinter men det finns ju jobb varje vecka till mig!


Jag ser framemot vintern trots allt. Vi ser ljust på framtiden..

2 kommentarer:

Josephine Ingered sa...

Hej Linda!

Jag har nu suttit och läst din blogg och jag tycker du skriver jättefint och gripande. Jag lider så med er för att ni inte fick behålla er flicka och jag önskar er all lycka i ert syskonförsök!

Många styrkekramar

Leeii sa...

Tack min vän !